מכונות שטיפה

מכונות שטיפה

היתרונות במכונת שטיפה

אז למה בעצם צריך מכונת שטיפה ? כשאתה נכנס לחלל מסוים , מהו הדבר הראשון שאתה שם לב אליו ? נכון , הניקיון.

במיוחד בימינו ניקיון הוא דבר חיוני ביותר , אבל כבר לא כל כך קשה לביצוע .

מכונת שטיפה יכולה לייעל לך את הזמן בצורה משמעותית ולהביא את החלל שלך לרמת גימור גבוהה מאוד .

ישנן המון סוגים של מכונות שטיפה המתאימות לכל סוגי החללים , איך אנחנו בוחרים את המכונה המתאימה לנו ?

מכונת שטיפה – כיצד לבחור? 

ראשית עלינו לבחון את אופי העבודה , מה השימוש העיקרי שיהיה למכונה ? האם ניקיון של רצפות שנוטות להתלכלך הרבה ? תחזוקה יומיומית של החלל הבית או חלל תעשייתי? ניקיון של משטחים במפעלים ? שטיפת כלי רכב ?

בנוסף על המכונת שטיפה להיות נגישה כמה שיותר לכל המרחבים שאותם תרצו לנקות זאת אומרת שיש להתייחס לגודל שלה , למשקל שלה וגם לצורת ההפעלה שלה ישנן מכונות ניקיון נטענות שלא דורשות אספקה ישירה של חשמל כדי לעבוד, ישנן מכונות שעובדות על בנזין וישנן מכונות שכן דורשות אספקת חשמל ישירה באט השימוש .

סוגי מכונות שטיפה

לדוגמא יש את  מכונת השטיפה BRIO שהיא מיועדת לשטחים קטנים נמוכים וצרים , היא קומפקטית וקלה ויש לה אופציה לעבוד עם מברשת , אופציה נהדרת כאשר עלייך לנקות כתמים קשים .

לעומתה יש לנו את מכונת הניקון התעשייתית שהיא גדולה בהרבה שוקלת 40 קילו יותר ממכונת הניקיון BRIO , היא נטענת מה שמאפשר שימוש ללא חיבור ישיר לחשמל , היא מיועדת לשטיפת חללים גדולים בזכות מיכלי מים נקיים/מלוכלים של 32 ליטרים לעומת BRIO בעלת 18/16 ליטרים מיכלי מים נקיים/מלוכלכים. 

מכונה נוספת שקיימת היא מכונת שטיפה 250 באר מנוע בנזין , היא מיועדת לעבודה בשטח וניזונה מבנזין ובכך היא ניידת לחלוטין ובנוסף היא בעלת 5 דיזות לחץ שונות ובכך מאפרת תצורות ניקיון שונות שיתאימו לכל שטח .

מכונה נוספת היא מכונת שטיפה bar130 k-washer  , שהיא מיועדת לניקוי כלי רכב , משטחים ביתיים וחצרות 

היא בעלת מיכל נפרד לסבון , זאת אומרת שיש את אופציות ניקוי שונות . מכונה זאת איננה שואבת את המים לכן צריך לשים לב לאופי הניקיון כי אופן זה לא תמיד משרת את המטרה . 

ישנן עוד דגמים רבים של מכונות שטיפה , אך ללא ספק מכונת שטיפה היא הפתרון הנכון כשרוצים לייעל את הזמן ולהגיע לתוצאות ניקון גבוהות !

עוד מאמרים


דילוג לתוכן