אספקה טכנית

תועלת מוצרי האספקה הטכנית והשימוש בהם

אספקה טכנית

אספקה טכנית היא מושג כולל לכל המוצרים הנדרשים לבעל עסק כדי לספק את הדרישות והתוצאות הרצויות ללקוח.

מושג זה מוכר יותר בענף התעשיה כמו בתי מלאכה ומפעלים שבהם השימוש באספקה הטכנית הכי נפוץ בימים אלו .

בעבר שהיו אומרים אספקה טכנית היינו חושבים על ארגז כלים ביתי שבתוכו יש מספר כלי עבודה , היום מושג זה גדל משמעותית וכולל בתוכו ציוד רב שמטרתו לייעל ולשפר את איכות העבודה וכמו כן גם לשפר את התוצר הסופי עבור הלקוח .

חברה בתעשיה שברשותה סוגים שונים של אספקה טכנית יכולה להגדיל משמעותית את מספר הלקוחות כיוון שהיא עונה על יותר צרכים ודרישות של הלקוח .

חשוב להדגיש שלא רק הגיוון של האפסקה חשוב אלה גם האיכות של המוצרים , לכן בענף זה חשוב לשים לב למותג של המוצר , האם הוא נחשב למותג איכותי ואמין .

אספקה טכנית בתחום בטיחות

נושא הבטיחות הוא אחד המרכיבים החשובים וההכרחיים בתחום התעשייה , על מנת לדאוג לביטחונם של העובדים , נדרשים לעמוד בכמה פרמטרים :

 לבוש – חשוב לשים לב שלכל העובדים יש לבוש שמתאים לסביבת העבודה , כמו נעלי בטיחות שמגנות על הרגל מפני נפילת חפצים ופציעה , מכנסי דגמ"ח בעלי כיסים מרובים לאחסון , חליפת גשם עם פס זוהר שיאפשר לעובדים לעבוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים , ואפוד כתום זוהר לעבודה לילית בטוחה.

מניעת החלקות ואזורים מסוכנים – כשמדובר על החלקה במדרגות , התוצאה יכולה להיות בלתי הפיכה והרסנית , על מנת למנוע מצבים אלו חשוב למקם פס למניעת החלקה על המדרגות .

פעמים רבות הכניסה לאורחים במקומות אלו מותרת , הם אינם מודעים לאזורים שאסור להכנס או להתקרב אליהם , לכן חשוב לסמן אזורים אלו עם משטח אזהרה שימשוך את צומת הלב וימנע מצבים מסוכנים שעלולים לפגוע פיזית באדם .

מכונות שטיפה לעיתים ממעיטים בערך של הניקיון , החלקה היא אחד גורמי הפציעה הנפוצים כיום , מכונת השטיפה דואגת לכך שהרצפה תהיה ללא שלוליות נוזל וללא דביקות .

אספקה טכנית לסדר וארגון

באספקה הטכנית ניתן למצוא פתרונות גם בנושא הסדר והארגון .

סדר וארגון הם אחד המאפיינים החשובים בכל עסק , על מנת לקיים אותם משתמשים במוצרים שונים שנועדו למטרה זו :

ארגזי כלים – כאשר בוחרים ארגז כלים , כמות התחולה היא הגורם המשפיע ביותר , המטרה היא לנצל כמה שיותר את השטח של הארגז , אך גם לא לרכוש ארגז גדול מידיי שיתפוס סתם שטח בחלל.

ארונות אחסון – חשוב מאוד שיהיה לצוות העובדים מקום לאחסן את החפצים האישיים שלהם , על מנת שיוכלו להתרכז בעבודה שלהם בלי לחשוש שיאבדו את הציוד האישי שלהם , אפשר להשתמש בארון לוקרים אישיים או בארונות מתכת וגם במדפים ממתכת .

זיווד רכב- גם אם בית המלאכה שלך נמצא ברכב , חשוב מאוד לשמור על סדר וארגון ובכך לייעל את העבודה , באמצעות זיווד הרכב .

אספקה טכנית | כלי עבודה

כלי העבודה הם אחד מהמרכיבים העיקריים של האספקה הטכנית .

כיום קיימים בשוק אין ספור כלים לכל מטרה מסוגים רבים של איכויות ומותגים ולכן חשוב לשים לב למותג של הכלי .

משורים – משור פרופיל , מסור פנדל , משור גרונג , משור אנכי ומשור שורף .

 מברגות – מברגת אימפקט , מברגת מלפפון , מברגת ליתיום , מברגות מקדחה.

מקדחות – מקדחת יהלום , מקדחה מברגה ומקדחה מגוף אלומיניום 

אקדח ניטים – אקדח ניטים נטען ,אקדח אום עיוור ידני עבוד אומים בגדים שונים .

עוד מאמרים


דילוג לתוכן