השכרת כלי עבודה לשיפוץ בית - 5 שאלות חשובות

השכרת כלי עבודה - אילוסטרציה אדם מחזיק מקדחה וקודח לקיר

מתכננים שיפוץ גדול או קטן? לפניכם 5 שאלות שכדאי לשאול בנוגע ל – השכרת כלי עבודה.

שיפוץ בית זאת אחת הזכויות הגדולות של להיות בעל הבית.

רוצים להוסיף סיפון מקורה? אתם יכולים לבנות את זה ללא דיחוי. רוצים ויטראז' לחלונות חדר האמבטיה? פשוט משכו אותם החוצה ותחליפו. רוצים לעשות מייקאובר שלם למטבח שלכם ללא קבלנים? גם זאת אפשר לעשות. כמובן, לא משנה כמה אתם מלומדים, לרוב האנשים אין את המערך המלא של הכלים הנחוצים לכל היבט מפורט לשיפוץ בית כגון מסורי ריצוף, מרימי לוחות גבס, מובילי עפר וכו'…

לא משנה עד כמה ארגז הכלים שלכם מלא בכל טוב, ישנם כמה כלים ברמת הבנייה שלרוב בעלי הבית פשוט אין. מה שמעלה את השאלה:

ציוד לשיפוץ הבית - האם לקנות או להשכיר?

באופן מציאותי, 

יש לשפוט את התשובה הנכונה לשאלה זו פר פריט. חלק מהציוד, אכן יהיה כדאי לקנות בגלל שהם יהיו רכישה חכמה לטווח ארוך. אבל בחלק מן הפעמים, הציוד יהיה בשימוש רק פעם אחת, או לעתים רחוקות כל כך עד ש-השכרת כלי עבודה מהווה פתרון חכם יותר. 

בכדי לעזור לכם לקבל החלטה נכונה, להלן חמישה שאלות שכל שיפוצניק צריך לשאול את עצמו כאשר הוא מחליט לקנות או לשכור כלי עבודה.

האם אני רוצה את כלי העבודה הזה כחלק מהסדנה הביתית שלי?

ראשית, שאלו את עצמכם האם הציוד הוא משהו שאתם רוצים להשקיע בו לטווח ארוך. פריטים מסוימים, כמו מסורי שולחן, יכולים להיות תוספת טובה לסדנה הביתית שלכם ולפרויקטים עתידיים. שקלו באילו כלי עבודה אתה הולכים להשתמש באופן קבוע, אלו עשויים להיות מועמדים טובים יותר לקנייה אם המחיר נכון.

באיזו תדירות אשתמש בכלי העבודה בשיפוצים העתידיים שלי ?

ישנם כמה שיפוצניקים חובבים העושים פרויקט אחד גדול, וזהו. בעוד שאחרים מסדרים ומשפצים ללא הרף את בתיהם ובתים של חברים.  אם אתם בעלי בתים המשפצים ומחדשים את הנכסים שלכם או קונים ומשפצים בתים למטרות רווח, כלי העבודה יהיו שימושיים מאוד בעתיד. 

עם זאת, אם אינכם מרבים לשפץ או אם הציוד שאתם מתעניינים בו ישמש רק לפרויקט אחד ולא יהיה שימושי בשיפוצים עתידיים, הבחירה החכמה יותר היא לפנות לחברת השכרת כלי עבודה עכשיו ולחסוך לעצמכם את ההוצאה על ציוד שאולי לעולם לא תשתמשו בו שוב.

לכמה זמן אזדקק לציוד לשיפוץ הבית?

השאלה הבאה היא כמה זמן תצטרכו להשתמש בכלי העבודה במהלך שיפוץ הבית. לעתים קרובות, כשאנחנו צריכים משהו ייחודי, אנחנו צריכים אותו רק עבור כמה משימות ספציפיות וזהו. במקרים אלו, השכרת ציוד לשיפוץ היא הבחירה הפרקטית יותר, כך שתוכלו לעשות שימוש נכון בכלי המתאים ללא השקעה גדולה מדי.

בכמה רכישה לעומת השכרת ציוד מייקרת את עלויות השיפוץ?

קחו תמיד בחשבון את השוואת המחירים כאשר אתם שוקלים לקנות או להשכיר כלי עבודה. זה עשוי להיות מפתה לקנות משהו נחמד עבור הסדנה עד שאתם תחשבו את העלויות.. עבור ציוד גדול ומיוחד, השכרה של כלי עבודה,  מאפשרת לכם לשלם שבריר מעלות הרכישה עבור השעות, הימים, ואפילו השבועות המועטים שבהם תצטרכו את הציוד לשיפוץ הבית. מה שיכול לעזור לכם לקחת על עצמכם שיפוצים הרבה יותר מעניינים או נרחבים על ידי הפחתת העלות הכוללת של הפרויקט.

האם כלי העבודה דורש תחזוקה שוטפת שאני מוכן לעשות?

לבסוף, אל תשכחו שחלק מהציוד לא יכול לשבת או להיתלות במוסך שלך לפרקי זמן ממושכים ללא פעילות. רוב כלי העבודה זקוקים לתחזוקה שוטפת מעבר למה שרוב בעלי הבתים מוכנים להשקיע. אם הציוד צריך תחזוקה עקבית ורציפה, יהיה לכם קל יותר להשאיר אותו בטיפול המסור של שירותי השכרת ציוד לבנייה ששומרים עליו מוכן להפעלה.

לסיכום, השכרת כלי עבודה היא פתרון פרקטי בשביל שתוכלו לבצע את השיפוץ שאתם רוצים מבלי לדאוג לעלויות. לפרטים נוספים על השכרת ציוד צרו קשר עם המומחים של טכנו אלקטריק עוד היום!


דילוג לתוכן