עגלות משטחים - איך לבחור?

אם ישנם כלי עבודה שחייבים להשתמש בהם בכל מפעל הרי שאלו הן עגלות משטחים.  בעבר, הרמה ושינוע של ציוד היוו אתגר משמעותי ביותר שכן בשביל לבצעם היו משתמשים בבעלי חיים כגון חמורים או גמלים. כיום, ישנן עגלות משטחים חשמליות שלא רק משנעות את הציוד הכבד אלא גם יכולות להרים אותו או להוריד אותו מגובה רב.

עגלות משטחים מאמר - בתמונה עגלת משטחים צהובה של טכנואלקטריק

מה הופך את עגלות המשטחים לפופלאריות ביותר?

מאז ומעולם, בכל מצב של פריקה והעמסה, שיפוץ או בנייה, היו צריכים להשתמש במכונות שינוע גדולות על מנת להוביל ציוד כבד ממקום למקום, פעולה אשר הצריכה לרוב מספר עובדים בכדי להשלימה. מצד שני, עגלות משטחים חשמליות הן התפתחות חדשה יחסית, שנתנה מענה לכך שבמקום שיצטרכו מספר אנשים להעביר ציוד כבד ממקום אחד למשנהו, באמצעות עגלת משטחים מספיק עבור פעולה זאת רק אדם אחד.

כל היתרונות בשינוע משטחים ממקום למקום

אחד היתרונות הגדולים של עגלות משטחים הוא שמי שמתפעל את עגלת משטחים אינו צריך להתאמץ בשביל לשנע ציוד כבד. בעצם, העובד ניגש עם העגלה אל גובה המשטח, בעוד שהמשטח מוצמד לעגלה ומונח בצורה אופקית על המזלג של עגלת המשטחים, מה ששומר גם על המשטח ועל הציוד הכבד שעליו מפני נפילה. לעגלות משטחים חשמליות ישנן ידיות נהיגה מיוחדות שבאמצעות כפתור אחד, ניתן בקלות מאוד להזיז את העגלה ממקום למקום.

איך לבחור עגלת משטחים חשמלית?

אולי השאלה הכי חשובה עבור כל מי שרוצה להשתמש בעגלת משטחים, היא איך לבחור את המתאימה ביותר עבורי? אז קודם כל, חשוב להבין שכל עגלת משטחים חשמלית או ידנית  יכולה לעמוד בכושר נשיאה שונה. ישנן עגלות המיועדות לשנע ציוד השוקל עד כמה מאות ק"ג בלבד ואילו אחרות המסוגלות לשנע ציוד במשקל של טון ואף יותר. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים עגלת משטחים זהו משקלו של הציוד שתרצו לשנע בעזרתה.

עגלת משטחים מאמר | תמונה של זוג עגלות משטחים

עגלות משטחים מחיר

מחירן של עגלות משטחים, במיוחד של עגלות משטחים חשמליות יכול לנוע בין כמה מאות ₪ כאשר המשוכללות ביותר, יכולות להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. כמובן, שהמחיר נקבע לפי כושר הנשיאה שלה, וכן גם על פי רוחב המשטח. זאת בדיוק הסיבה שאנחנו בטכנו אלקטריק מוכרים מגוון רחב של עגלות משטחים איכותיות כך שתבחרו בדיוק את זאת המתאימה ביותר לעסק שלכם. 


דילוג לתוכן