גנרטורים להשכרה

מאז שבני האדם גילו כיצד לייצר חשמל, נהינו מאוד תלויים בו. רוב המכשירים שלנו בבית ובחוץ מופעלים על ידי חשמל. לכן אם לדוגמה מתרחשות הפסקות חשמל תכופות בשכונה שלכם או כאשר אנו נמצאים בטבע עם הילדים, לרובנו יהיה קשה למצוא תעסוקה ראויה אלטרנטיבית. בדיוק בשביל מצבים אלו ועוד קיימים גנרטורים להשכרה.

גנרטורים להשכרה בצפון מאמר | בתמונה: אילוסטרציה בגרפיקה של מגוון סוגי גנרטורים שונים

מה זה גנרטור?

אם אף פעם לא יצא לכם לראות גנרטור אמיתי, אז מדובר במכונה שמייצרת חשמל באמצעות מנגנון מכני.  הגנרטור לרוב מגיע בצורת קובייה (בגדלים שונים), המותאם לתנאי השטח אליהם אתם נוסעים. בגנרטור נעשה שימוש במצבים שבהם אין גישה למקור חשמל או\או בכל המוסדות הציבוריים בהם חייבת להיות אספקת חשמל תמידית (גם אם נופל החשמל) כמו: בתי חולים למשל, אשר גנרטורים גדולים ממוקמים תמיד לצדם בשביל שימשיכו את אספקת החשמל באזור גם כשמתרחשת הפסקת חשמל..

השכרת גנרטור בצפון – למי מתאים?

משפחות רבות נוסעות לכנרת בימי הקיץ החמים או לטיולים בצפון בחיק הטבע אל מקומות בהם אין שום גישה לחשמל בשביל לחבר את המקרר או להטעין את הטלפונים שלנו. לכן, אין זה פלא שרבים מעדיפים להשכיר גנרטור בשביל שילווה אותם למשך כל החופשה בכנרת. לכן, גנרטורים להשכרה זו העדיפות הטובה ביותר לכל משפחה שמתכננת טיול לצפון ומעוניינת להעביר את הטיול שלה עם חשמל ותנאי מחיה נוחים.

השכרת גנרטור מחיר

אז כמה יעלה לנו להשכיר גנרטור? והאם מדובר בשירות יקר?

מחיר השכרת גנרטור נע בין 80 – 400 ₪ ליום. המחיר תלוי בהספק של הגנרטור שתבחרו. הגנרטורים עצמם מתחלקים להספקים שונים (כוח עבודה) וגודל ההספק צריך להיות תלוי בשימוש שלכם בגנרטור. כך למשל, אם אתם מעוניינים להפעיל את הגנרטור רק ליום אחד כנראה שאתם לא תצטרכו גנרטור עם הספק גבוה במיוחד אבל, אם הגנרטור שלכם מגיע עם הספק נמוך מאוד ואתם מתכננים להשתמש בו מספר ימים (כנראה שאתם תתקלו בבעיה, כשתגלו שהחשמל אינו מספיק לכם לשימוש). 

גנרטור להשכרה בצפון מאמר | בתמונה: גנרטור 2800W צהוב

טכנו אלקטריק – גנרטור להשכרה בצפון

אם אתם מחפשים להשכיר גנרטור איכותי ואמין שיעבוד רצוף ללא כל בעיות לאורך החופשה שלכם, אז אנחנו נשמח להעניק לכם שירות! השאירו פרטים  באתר ונדאג ליצור איתכם קשר בהקדם.


דילוג לתוכן