גנרטור להשכרה

אם בעבר שימוש בגנרטור להשכרה היה שמור רק למפיקי אירועים ולמי שחי בשטח על בסיס יומי, בזמן האחרון חל ביקוש גובר לגנרטורים ושירות השכרת גנרטורים, כאשר אלו הפכו קומפקטיים יותר ונגישים יותר לצרכן. לצד ההתפתחות של תחום ה-DIY והקמתם של עשרות מתחמי קמפינג ו גלמפינג מסודרים גם בישראל, נפח החיפוש עבור ביטויים כמו השכרת כלי כעבודה, גנרטורים להשכרה ועוד עלה משמעותית. הנה כמה פרטים על גנרטורים באופן כללי ואילו נחשבים האיכותיים והמבוקשים ביותר.

גנרטור-הנטר-3200-600x442

מה זה גנרטור? למה הוא משמש?

גנרטור הוא מחולל חשמלי אשר הופך אנרגיה מכנית ל – אנרגיה חשמלית ומאפשר לנו לחבר מגוון מכשירי חשמל אל אליו ללא צורך בחיבור לרשת החשמל. זה פתרון מעולה למספר רב של שימושים. כאמור בעבר גנרטורים היו גדולים, כבדים ויקרים ושימשו רק למטרת גיבוי כאשר יש הפסקת חשמל והיו בשימוש רק בבתי חולים, מפעלים ומוסדות דומים. כיום יש גנרטורים חזקים וקלים במחיר אטרקטיבי ביותר, אשר מאפשרים לצרכן הפרטי ליהנות מגנרטור לשלל מטרות כמו:

  • גיבוי למערכת החשמל,
  • גנרטור למזגן בקרוואן,
  • גנרטור למזגן נייד,
  • גנרטור למתנפחים,
  • גנרטור לאירועים
  • ועוד.

הגנרטור עושה שימוש בבנזין או דיזל ויש גם גנרטורים הפועלים על אנרגיית הרוח, טורבינות מים ועוד.

מה זה גנרטור מושתק?

הנה כמה יתרונות שהגנרטור מספק לנו ולצידן חיסרון אחד שניתן להתגבר עליו כיום בקלות. נתחיל דווקא מהחיסרון והוא הרעש שבוודאי אנו מכירים שגנרטור עושה. לשמחתנו יש כיום סוג של גנרטור הנקרא: 'גנרטור מושתק' הפופולרי מאוד תודות לשקט בו הוא עובד. ניתן למצוא כיום גנרטורים נפלאים במחיר לא יקר, חזקים, בגודל סביר שלא מייצרים רעש רב ומספקים עבודה של שעות רבות בייצור חשמל מקומי בכל מקום שתרצו. גנרטור מושתק אמנם יקר יותר אך הוא הופך אט אט לסטנדרט בתעשייה וניתן למצוא כיום גנרטורים מושתקים במחירים מעולים.

2 יתרונות בהשכרת גנרטורים

חשמל בכל מקום

היתרון המרכזי של הגנרטור הוא כמובן היכולת שלו לספק לנו חשמל בכל מקום ללא צורך בחיבור לרשת החשמל. הגנרטור מעט כבד אך יש כיום גנרטורים במגוון הספקים וגדלים המתאימים לכל מטרה: לינה בשטח עבור משפחה, לבעלי צימרים, בעלי קרוואנים, אנשי שטח שרוצים גם פינוק של מכשירי חשמל בטיולים ועוד.

גיבוי לשעת חירום

יתרון נוסף של הגנרטור הוא כגיבוי בעת הפסקת חשמל. ניתן לחבר את הגנרטור כגיבוי ופתרון זה מיושם בעיקר במקומות ציבוריים, בתי חולים וכדומה, בהם חובה שתמיד תהייה אספקת חשמל אך גם מי שחשוב לו שהמחשב האישי לא יתנתק, בעלי עסק עם שרתים וכדומה, יכול להשכיר גנרטור , בבית ובכל מקום כגיבוי לנפילת מתח, אספקת חשמל או במקומות בהם אין חיבור לחשמל. 


דילוג לתוכן