מכונת הלחמת שקיות - מהי?

בתעשייה מזמן כבר הבינו כי אין טעם להחזיק מערך עובדים שיארזו ויאטמו את כל השקיות ושמומלץ להיעזר בעזרים טכנולוגיים שיעניקו את הפתרון לבעיה הקיימת. מכונת הלחמת שקיות הומצאה בדיוק בשביל מטרה זו – לעזור למערך הייצור להתמודד עם סגירתן של עשרות או מאות שקיות בכל יום. השיטה שהועלתה לתפעול מערך שכזה כללה סוגר שקיות בחום שיאטום את השקית מכל צדדיה ויבטיח הגנה מקסימאלית למוצרים שבתוכה.

מכונת הלחמת שקיות מאמר בתמונה אישה אוטמת תבלינים או גרעינים באמצעות מכונת הלחמת שקיות

מהי מכונת הלחמת שקיות?

מכונות להלחמת שקיות משמשות לאיטום, לחיתוך ולאטימה של פלסטיק או שקיות ניילון. החום בחוט להט שמגיע על משטח עגול או ישר, כמו גם באורכים ורוחבים שונים, מטיל חום על איזור סגירת השקית כדי לאטום או לרתך את הפלסטיק יחד.

בעקבות היווצרות הצורך בסגירה אטומה של השקיות במפעלים ובתי העסקים שונים, נוצר גם הסוגר שקיות. מכונת הלחמה לשקיות גדולות (מעל60*60) תהיה גדולה ורחבה יותר מאשר מכונת הלחמה לשקיות קטנות, והן מיוצרות בדרך כלל מנירוסטה.

 אילו מכונות הלחמה קיימות בשוק?

המכונות הקטנות יותר שמיועדות לשקיות עד גודל 60*60, יגיעו בשתי וריאציות שונות. האפשרות הראשונה תהיה איטום השקית על ידי מכונת הלחמת השקיות ואילו שהאפשרות השנייה, זהו מלחם שקיות תעשייתי חיצוני שאינו מכניס את השקית לתוכו אלא תהליך הסגירה מתבצע על קצה השקית עצמה. מלחם שקיות מהסוג הנ"ל נוצר להעניק מענה לשקיות שמגיעות בצורות לא סטנדרטיות ועל כן, אין אפשרות להכניס אותן למכונה.

מלחם שקיות ניילון ידני

במפעלים ובבתי עסקים שונים אנחנו יכולים גם למצוא את מלחמי השקיות לכל גודל שקית, כאשר מדובר במלחם שקיות תעשייתי ידני שמגיע עם מעמד מיוחד שניתן לגשת אליו עם שקית הניילון ולאטום אותה בצורה קלה ופשוטה תוך כדי העברת השקית בין שני משטחי הסגירה. מכונת הלחמת שקיות ידנית מסייעת לעובדי המקום לתפעל את העבודה כראוי, ובמידה שמכונות ההלחמה הסטנדרטיות אינן פעילות, מספק סוגר השקיות הידני פתרון לסגירה מהירה ובטוחה של השקית.

מכונת הלחמת שקיות מאמר | בתמונה: מכונת הלחמת שקיות ידנית בצבע כחול עם ערימת שקיות אטומות מהצד השני שלה

סוגר שקיות בחום - טכנו אלקטריק

אנחנו בטכנו אלקטריק מספקים כלי עבודה איכותיים ומקצועיים להשכרה עבור בתי עסק, לתעשיה, למפעלים ולאנשים פרטיים. אם אתם מחפשים מכונת הלחמת שקיות בחום אז יגעתם, מצאתם תאמינו

סוגר השקיות בחום של טכנו אלקטריק יאטום כל שקית בצורה האיכותית ביותר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לצורך בירורים נוספים.


דילוג לתוכן