גנרטור מושתק - האם מכירים?

גנרטורים, במיוחד כאלו הפועלים על דיזל, יכולים להיות מאוד רועשים. מדובר בבעיה שכן הם עלולים לפגוע בשמיעה של מי שצריך לשהות במחיצתם. על מנת להילחם בבעיה זו, פותח גנרטור מושתק. גנרטורים מושתקים פועלים בתוך מיכל אטום לרעש.

גנרטור-מושתק-1000W-600x600

מהו גנרטור מושתק?

גנרטור הוא מכשיר מכאני ההופך אנרגיה מכאנית לפוטנציאל החשמלי שבאמצעותו ניתן להפעיל מכשירי חשמל ללא חיבורם לרשת החשמל הביתית. הגנרטור הומצא בעיקר בשביל לשמש פתרון בעת הפסקות חשמל ובמצבי חירום, כמו בניתוחים למשל, בהם אין אפשרות שלא יהיה חשמל במקום אפילו לרגע קצר. 

גנרטורים מושתקים משתמשים במעטפת העשויה חומרים מרוכבים. בדרך כלל, אלו הן שכבות של חומר קשיח מקפיצות את אנרגיית הקול בחזרה אל המעטפת. הם גם משתמשים בחומרים רכים ונקבוביים הסופגים את אנרגיית הקול, וממירים אותה לחום.

גנרטור מושתק לקראוון

אחד הדברים שאתם בטוח תצטרכו לטיול של כמה ימים או שבועות בשטח, זהו גנרטור מושתק לקראוון שמתאים בעיקר למקומות שאין בהם חשמל כלל ולטיולים ברחבי המדבר, למסיבות טבע בצפון או כל מקום שבו אתם תצטרכו תאורת לילה, עמדת הטענה לטלפונים ניידים, מוסיקה ורמקולים ועוד. גנרטור קטן וקומפקטי הוא פתרון אידיאלי לכל מי שרוצה לשדרג את הטיול שלו ולהנות מתנאים נוחים ביותר גם בטבע. 

מחפשים להשכיר גנרטור בצפון? זה מה שכדאי שתדעו

אחד הדברים החשובים שמומלץ לבדוק לפני שאתם בוחרים בסוג מסוים של גנרטור זה ההספק החשמלי כדי לוודא שאכן יספיק לכל צרכיכם. כדי לוודא זאת, חשבו את סך ההספק החשמלי של כל מכשירי החשמל שתצטרכו להפעיל וודאו שההספק של הגנרטור שלכם הוא גדול מזה. כך למשל אם המקרר שלכם הוא 1500 ואט, תנור החימום הוא 1500, אז הסכום הכולל של מכשירי החשמל שלכם יהיה 3000 ואט, מה שאומר שהגנרטור שלכם צריך להיות לפחות 3100 ואט.

גנרטורים מושתקים להשכרה בטכנו אלקטריק

אם אתם מתכוונים לצאת לטיול הרי שלהשכיר גנרטור יהיה פתרון אידיאלי ביותר עבורכם במיוחד עבור כל מי שלא רוצה לאחסן אצלו לתמיד את הגנרטור. אנחנו בטכנו אלקטריק מציעים גנרטורים להשכרה ולמכירה.


דילוג לתוכן